تک تک نفرات پژاک را از سوراخ موش ها بیرون کشیده و به هلاکت می رسانیم (مطلب از کاربر عزیز snn)
 
وزارت اطلاعات
اخبار وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران

جانشين نيروي زميني سپاه تصريح كرد: آنقدر به نبرد ادامه می دهیم تا به فضل خدا، تک تک افراد پژاك و ضد انقلاب را از داخل غارها، تونل ها و سوراخ موش ها بیرون کشیده و به هلاکت برسانیم.

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از قزوین، سردار عراقی ديروز در میان جمعیت عظیم تشییع کنندگان شهیدان محمد جعفرخانی و حسن حسین پور اظهار داشت: شهدای عظیم شانی که تشییع شدند در مناطقی جنگیدند که جا پای آمریکایی ها و اسرائیلی ها شده بود. وی در رابطه با گروهک پژاک بیان داشت: پژاک به تمام معنا گروهکی تروریستی است که آمریکا و ایادی اش بنا به اقتضای زمان، نام جدید بر رویش گذشته اند و این ها همان کوموله و دموکرات سال 57 هستند که روزی ما در اطراف کرمانشاه با آنها می جنگیدیم.

جانشين نيروي زميني سپاه در ادامه تصریح کرد: پژاک همان مسیری را طی می کند که کوموله و دموکرات در آن قدم گذاشته بودند، منتها با اسم و شکل تازه تری و امریکایی ها اینها را در کنار مرز جمهوری اسلامی سازماندهی کرده اند تا هر کجا نقطه ضعفی از ما دیدند با ایجاد ماجراآفرینی برای نظام مشکل آفرینی کنند. عراقي با تشریح منطقه عملیاتی بیان داشت: نیروهای سپاه، ضد انقلاب را در کنار مرز در منطقه ای به نام «مدیا» که به معنای آزاد شده است و خودشان به این نام نامگذاری کرده اند در محاصره قرار داده اند؛ این منطقه که پژاک در آن به تحرک دست زده است به عنوان بخشی از کردستان بزرگی است که آمریکا خواهان الحاقش به آن است و این تنها بخشی از مرز جمهوری اسلامی است.

وي با اشاره به جمله ای از شهید شوشتری، تاکید کرد: خاک ما، ناموس ما است و ما از یک وجب آن نیز نخواهیم گذشت و سپاه همگام با سایر نیروهای مسلح وظیفه دارد از انقلاب و دستاوردهای انقلاب دفاع كند. جانشين نيروي زميني سپاه همچنین افزود: امروز در غرب و شمال غرب دفاع انجام می شود، دیروز در سیستان و بلوچستان؛ امنیتی که امروز در سیستان و بلوچستان برقرار است حاصل خون شهدا و فداکاری ها و رشادت های این عزیزان است که امنیت را از تروریست ها گرفته است.

عراقی با تاکید بر موفقیت های سپاه در درگیری با گروه های ضد انقلاب گفت:در شمال غرب کشور موفق شده ایم تا مواضع اصلی ضد انقلاب را مورد تهاجم قرار دهیم تا جایی که فرمانده نظامی پژاک که از توانمندی بالای نظامی نیز برخوردار بود به نام سیمکو را به درک واصل کنیم. وی ادامه داد: نیروهای سپاه قدم به قدم ضد انقلاب را دنبال می کنند و با وجود اطلاعات و تجهیزاتی که از سمت آمریکا در اختیار پژاک قرار دارد، شهید جعفر خانی در سه متری تونلی در ارتفاعات جاسوسان به شهادت رسید که آمریکایی ها ساخته بودند. جانشين نيروي زميني سپاه با اشاره به پیشنهاد آتش بس پژاک، اظهار داشت: فشارهای سپاه عامل التماس پژاک برای آتش بس است ولی ما به خاطر خون شهدا، خانواده معظمشان، بسیجی ها و مردم دلاور پرور قزوین از یک وجب خاک مقدس جمهوری اسلامی نخواهیم گذشت زیرا خاک جمهوری اسلامی، ناموس و شرف جمهوری اسلامی است و شرایط آتش بس زمانی مهیا می شود که پژاک مرزهای جمهوری اسلامی را به طور کامل تخلیه کرده و اقدامات نظامی و غیر نظامی را که امنیت کشور را تهدید می کند کنار بگذارد که در آنصورت ما با اقلیم کردستان برای آتش بس مذاکره خواهیم کرد زیرا پژاک و پ ک ک را به رسمیت نمی شناسیم.

 

عراقي با بیان اهمیت امنیت عراق و ایران خاطرنشان کرد: آنقدر به نبرد ادامه می دهیم تا به فضل خدا، تک تک ضد انقلاب را از داخل غارها، تونل ها و سوراخ موش ها بیرون کشیده و تا نفر آخرشان را به هلاکت برسانیم. وي با اشاره به رشادت های تیپ صاحب الامر(عج) در درگیری با پژاک، یادآور شد: پاسداران قزوینی در ماموریت های محوله در عملیات های مبارزه با پژاک در شمل غرب کشور موفق بوده و اکنون در منطقه مستقر هستند و اعلام نموده اند که تا آخرین قطره خون خود خواهند ایستاد. جانشين نيروي زميني سپاه کاروان شهدای امروز را دنباله کاروان شهدای صدر اسلام دانست و افزود: شهدا فدایی ولایت هستند و ما نیز پیمان می بندیم که در رکاب ولایت، مقدمات ظهور حضرت مهدی (عج) را فراهم نماییم. گفتنی است، پیکر مطهر شهید حسین پور در گلزار شهدای قزوین به خاک سپرده شد و پیکر مطهر شهید جعفر خانی نیز پس از تشییع، جهت خاکسپاری به محل تولد ایشان در یکی از روستاهای قزوین منتقل شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


رسانه اطلاعاتی دنیا
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
دانلود

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وزارت اطلاعات و آدرس cia.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2251
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2255
بازدید ماه : 2255
بازدید کل : 139546
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

javahermarket

javahermarket